2022

06 grudnia 2022 wtorek 11:00 Spotkanie w RWS Podzamcze Mikołajki

Dnia 6 grudnia 2022 roku nasze Stowarzyszenie osób z chorobą Parkinsona miało przyjemność spotkać się z św. Mikołajem, który przybył do nas z workiem pełnym niespodzianek i prezentów.

Już na początku czekała nas miła niespodzianka w postaci kolorowego cateringu, który umilił nasze spotkanie i dodawał energii do dalszych działań. Na stole znalazły się przepyszne przekąski i ciasteczka, które nie tylko zachwyciły podniebienia, ale i zadowoliły oczy swoimi pięknymi kolorami.

Mikołaj okazał się nie tylko świetnym rozdający prezentów, ale również osobą bardzo kreatywną i zabawną. Zadbał o to, aby każdy z uczestników miał okazję do wyrażenia swojej kreatywności, dzięki czemu powstało wiele śmiesznych i szalonych pomysłów.

Spotkanie z Mikołajem pozwoliło nam na chwilę oderwać się od codzienności i po prostu bawić się razem w gronie przyjaciół. Dziękujemy Mikołajowi za miłe wspomnienia i uśmiech na twarzach naszych członków Stowarzyszenia. To był wspaniały dzień pełen radości i kolorów!

Czekamy na Mikołaja
Mikołaj rozdaje prezenty bo byliśmy grzeczni
Mogliśmy uwiecznić te chwile z św. Mikołajem
To był prawdziwy św. Mikołaj i za jego sprawa mogliśmy przenieść się na Biegun.

z

24 listopada 2022 Moc Pomocy 2022

Moc Pomocy 2022

24 listopada, w godz. 15:45 – 19:00 w Starej Kopalni – Centrum Nauki i Sztuki, przy ul. Wysockiego 29 w Wałbrzychu przy współudziale Prezydenta Miasta Wałbrzycha, Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Wałbrzychu i wspierającymi organizacjami pozarządowymi odbyło się spotkanie pt.

MOC POMOCY 2022.

W programie były m.in.: wręczenie wolontariuszom upominków, wspólny poczęstunek, blok warsztatów i działań

towarzyszących na terenie Starej Kopalni. (warsztat relaksacji, warsztat hortiterapii, warsztat “Motywacja

i wypalenie”, dyskusja “Wyzwania w pomaganiu”, kalkomania, gongi i misy tybetańskie).

20 listopada 2022 Filharmonia Sudecka Koncert Wiedeński – Orkiestra Księżniczek

W niedzielę 20 listopada 2022 roku, Stowarzyszenie Osób Chorych Parkinsona wzięło udział w koncercie wiedeńskim. Koncert odbył się w Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu przy ul Słowackiego. Motywem przewodnim były największe ponadczasowe przeboje „Króla Walca” Johanna Straussa.  Mogliśmy wysłuchać również arii z  operetek „Zemsta nietoperza”, „Baron cygański”, „Wesoła wdówka”, „Księżniczka czardasza” oraz „Kraina uśmiechu”.  W koncercie nie zabrakło również takich utworów jak: Walc „Nad pięknym modrym Dunajem”, Arię Barinkaya „Wielka sława to żart”, Duet wszech czasów „Usta milczą dusza śpiewa”, polkę „Tritsch- Tratsch” oraz słynny „Marsz Radeckiego”.

Na scenie podziwialiśmy wirtuozów skrzypiec, fortepianu, wspaniałych solistów międzynarodowej estrady. W klimat magicznych bali wiedeńskich wprowadziły nas również olśniewające kreacje artystów, przepiękne suknie balowe, które wyglądały bajkowo. Wszystko to na dodatek ubarwione humorem i niespodziankami. Mogliśmy poczuć czar epoki na chwilę znaleźliśmy się w innym czasie w świecie wspaniałych walców Straussa.

Mogliśmy podziwiać jedyną na świecie nowoczesną orkiestrę księżniczek Tomczyk Art. A wszystko to mogliśmy zobaczyć dzięki  naszym  darczyńcom i sponsorom.

08 listopada 2022 wtorek 13:00 Ognisko na terenie Warsztatów Terapii Zajęciowej  przy ROD Podzamcze.

Koniec sezonu

8 listopada zakończyliśmy sezon ogniskowy na terenie Warsztatów Terapii Zajęciowej. Tym razem spotkanie było w licznym gronie gdyż nasze Stowarzyszenie Osób z chorobą Parkinsona stawiło się prawie w komplecie – było nas 23 osoby.

Wreszcie się udało zorganizować ognisko, pomimo obaw o pogodę aura dopisała humory również. Na stołach nie zabrakło niczego dzięki naszym sponsorom. Nasi koledzy i koleżanki przynieśli smaczne ciasto oprócz kiełbasek z ogniska delektowaliśmy pysznymi bułeczkami i rogalikami nasi członkowie postarali się też o zdrowe warzywne przekąski.

Spędziliśmy miło czas.

Prezes przygotował dla nas kalendarze na 2023r

Zadanie współfinasowane przez Gminę WAŁBRZYCH Miasto na prawach Powiatu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

25 października 2022 wtorek 11:00 Spotkanie w RWS Podzamcze

2022-10-23 Gala Kresowa Koncert w Teatrze Zdrojowym w Szczawnie Zdroju

Mieliśmy przyjemność uczestniczyć w Gali Kresowej zorganizowanej przez Zarząd Powiatu Wałbrzyskiego, dzięki uprzejmości kierownictwa Teatru dostaliśmy zaproszenia na ten koncert.

W trakcie koncertu wysłuchaliśmy melodii z Polski, Ukrainy i Białorusi. Były to utwory ludowe i współczesne. Sala Teatru Zdrojowego wypełniona była po brzegi.

Na koncert przybyli przedstawiciele Powiatu Wałbrzyskiego oraz zaproszeni goście. W trakcie Gali dr Tadeusz Samborski Prezes Stowarzyszenia Krajobrazy z Legnicy wręczył trzem osobom zasłużonym dla rozwoju kultury polskiej na dawnych ziemiach polskich Krzyże Kresowe. Wyróżnieni to:

• Anna Komicz założycielka zespołu Kresowiacy w Lidzie na Białorusi oraz propagatorka kultury polskiej na Białorusi,
  • Witalij Oleszkiewicz kompozytor, autor tekstów i multiinstrumentalista
  • Ryszard Sławczyński Dyrektor Klubu Muzyki i Literatury z Wrocławia.

Całość prowadził Leszek Solarek -Prezes Polska Wschód. Po dwóch latach przerwy na estradę powróciła Gala Kresowa organizowana przez Zarząd Powiatu Wałbrzyskiego. Tym razem nie w Starych Bogaczowicach a w Szczawnie – Zdroju można było posłuchać melodii z Polski, Ukrainy i Białorusi. Jak zwykle na naszych koncertach sala Teatru Zdrojowego wypełniona była po brzegi. Powiat Wałbrzyski reprezentowała Radna Powiatu Wałbrzyskiego Ramona Bukowska a wśród gości pojawił się dr Tadeusz Samborski Prezes Stowarzyszenia Krajobrazy z Legnicy, który wręczył trzem osobom zasłużonym dla rozwoju kultury polskiej na dawnych ziemiach polskich Krzyże Kresowe. Wyróżnieni to Anna Komicz założycielka zespołu Kresowiacy w Lidzie na Białorusi oraz propagatorka kultury polskiej na Białorusi, Witalij Oleszkiewicz kompozytor, autor tekstów i multiinstrumentalista i Ryszard Sławczyński Dyrektor Klubu Muzyki i Literatury z Wrocławia. W koncercie pojawiły się utwory ludowe i współczesne nuty, które zostały entuzjastycznie odebrane przez publiczność. Wydarzenie współorganizowaliśmy ze Stowarzyszeniem Współpracy Polska Wschód, którego Prezes Leszek Solarek wystąpił jako prowadzący.

18 października 2022 wtorek 11:00 Spotkanie w RWS Podzamcze

11 października 2022 wtorek 11:00 Spotkanie w RWS Podzamcze

Spotkanie w siedzibie było bardzo ciekawe i pełne emocji, ponieważ wzięło w nim udział aż jedenaście osób z naszego stowarzyszenia osób z chorobą Parkinsona. Było to szczególnie ważne spotkanie, ponieważ po długiej nieobecności ponownie pojawili się Zdzichu i Ewa, a także Ela, która już wcześniej była z nami.

Podczas spotkania mieliśmy bardzo dobrą wiadomość – dowiedzieliśmy się, że otrzymaliśmy wejściówki na koncert muzyki kresowej, który odbędzie się w Teatrze Zdrojowym 23.10.2022r. To na pewno będzie niezapomniane wydarzenie, na które już teraz czekamy z niecierpliwością!

4 października 2022 Wycieczka do Wrocławia.

W dniu 4.10.2022 spotkaliśmy się o godz.8:30 pod Teatrem Dramatycznym
aby pojechać do Wrocławia na Wycieczkę. Po chwili oczekiwania przyjechał nasz Bus z kierowcą Darkiem. Wszystkim dopisywały humory i szybko wsiedliśmy, czas nas gonił o 11:00 mieliśmy zaplanowany rejs.
Podróż była bez niespodzianek i sprawnie dojechaliśmy do celu na bulwar Wyszyńskiego we Wrocławiu. Przeszliśmy na Przystań Kardynalską ale okazało się że NASZEGO STATKU NIE BYŁO.

Po krótkiej chwili dowiedzieliśmy się że rejs będzie opóźniony o 1 godz. Mieliśmy czas na mały spacer, pogoda dopisywała.
O godz. 12 przypłynął statek i mogliśmy rozpocząć rejs. Tym razem nie mieliśmy przewodnika ale na statku była inna grupa z przewodnikiem i mogliśmy posłuchać.

Wypłynęliśmy z Przystani Kardynalskiej (na Wyspie Piasek) – przepłynęliśmy koło Muzeum Narodowego pod Mostem Pokoju. Następnie obok Urzędu Wojewódzkiego.

Minęliśmy Most Grunwaldzki, mogliśmy podziwiać wagoniki – Polinka – Wieża Ciśnień – Jaz Szczytniki – Przystań ZOO Statek płynie do przystani przy zoo, gdzie ma krótki postój. Można tam wysiąść i iść do ogrodu zoologicznego.

PO zakończonym rejsie przejechaliśmy zatłoczonymi ulicami Wrocławia do najwyższego budynku we Wrocławiu -SKY Tower. Szybko znaleźliśmy wejście do Kolejkowa już tam na nas czekali.
Kolejkowo mieści się w najwyższym budynku we Wrocławiu w Sky Tower na I piętrze. To 900 metrów kwadratowych makiet i obiektów z Wrocławia oraz całego Dolnego Śląska. Zobaczyć można obiekty architektoniczne jak: Dworzec Świebodzki, ratusz oraz kamienice wrocławskiego rynku, hotel Monopol, ul. Piłsudskiego, Solpol, charakterystyczne bloki mieszkalne, obserwatorium meteorologiczne na Śnieżce, Karkonoskie Tajemnice w Karpaczu, schronisko Szwajcarka w Sudetach Zachodnich.

Po obiekcie oprowadzała nas pani Przewodnik barwnie opisując to co widzieliśmy zwracała nam uwaga na szczegóły takie jak np. podróżującą małpę w pociągu, uciekającego pacjenta ze szpitala czy szczury które należało odnaleźć.
W trakcie zwiedzania zmieniały się pory dnia oraz roku.
Po zakończonym zwiedzaniu zjedliśmy obiad i udaliśmy się do windy aby wyjechać na platformę widokową.
Z góry Wrocław wyglądał prawie jak oglądane przed chwilą makiety z Kolejkowa. Podziwialiśmy piękna

widoki Wrocławia oraz startujące i lądujące samoloty.

23 września 2022 Senioralia

Senioralia w Wałbrzychu. Wystawa prac seniorów w tym naszego kolegi Jurka 23-09-2022 godz. 11:00-16:00 sala MOPS ul. Kilińskiego.

Prace naszego kolegi Jurka

21.09.2022 środa Wycieczka Wrocław
przejażdżka Tramwajem zabytkowym (Zabytkowa Linia Tramwajowa we Wrocławiu)

Zadanie współfinasowane przez :

• Fundusz Regionu Wałbrzyskiego
  • Gminę WAŁBRZYCH Miasto na prawach Powiatu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób niepełnosprawnych

Dzięki dotacji Gminy Wałbrzych ze środków PFRON-u oraz dotacji z Funduszu Regionu Wałbrzyskiego mogliśmy udać się w podróż Śladami Historii  Wrocławia zabytkowym tramwajem Juliusz.

W dniu 21 września O 8:30 zebraliśmy się koło Teatru Dramatycznego w Wałbrzychu gdzie umówiliśmy się z naszym kierowca Darkiem. Wszyscy stawili się punktualnie i mogliśmy rozpocząć naszą podróż. O 11:00 miał na nas czekać tramwaj na placu teatralnym we Wrocławiu toteż czasu nie było zbyt dużo i należało się spieszyć.

To nasza kolejna wycieczka w tym roku, na poprzedniej mogliśmy się przekonać, że nasze możliwości poruszania się znacznie się pogorszyły. Tym razem mieliśmy w planach dużo zwiedzania z minimalną ilością chodzenia.

Dzięki umiejętnościom kierowcy Darka szybko i bezpiecznie dotarliśmy do celu naszej podróży. Pomimo naszych niedomagań szybko pokonaliśmy kilkadziesiąt metrów z miejsca postoju naszego bus-a do przystanku na którym czekał na nas tramwaj, zwłaszcza, że Osobom które chodziły z trudnością pomagali ci którzy byli sprawniejsi.

Przy wzajemnej pomocy szybko dotarliśmy do tramwaju

To był żółty tramwaj z 1925r. z numerem 1217, o wdzięcznej nazwie Juliusz. Przy wsiadaniu pomoc koleżeńska była nieoceniona po krótkiej chwili wszyscy usadowiliśmy się w tramwaju. Juliusz nas oczarował było w nim ciepło i przytulnie, a obawialiśmy się, że zmarzniemy gdyż poranek był chłodny. Oczywiście Krzysiek jak to Krzysiek zajął miejsce motorniczego i już próbował ruszać w podróż. Na szczęście motorniczy szybko go zastąpił.

Krzysiu jak to Krzysiu....

Jeszcze tylko poczekaliśmy chwilę na przewodnika. Nasz przewodnik był  bardzo miły i bardzo ciekawie opowiadał o historii Wrocławia i mijanych miejscach.

W programie wycieczki:

• Ostrów Tumski i Katedra
  • Stare Miasto i Rynek, objazd
  • Opera Wrocławska

Wyruszyliśmy z Przystanku Zabytkowej Linii Tramwajowej obok  Opery Wrocławskiej. Za oknem zaczęły się pojawiać kolejne ciekawe miejsca. Wsłuchując się w opowieść przewodnika przenosiliśmy się w czasie do dawnego Wrocławia.

Za oknem szybko pojawiają się atrakcje Wrocławia.

Następnie ulicą Świdnicką obok Opery Wrocławskiej i Pomnika Chrobrego.

Minęliśmy Dom Towarowy (Wertheim  Renoma) przejechaliśmy przez Plac Dominikański.

Galeria Dominikańska

Podziwialiśmy pierwszy drapacz chmur unikatowy w skali naszego kraju gmach poczty zbudowany w stylu północnoniemieckiego ekspresjonizmu z 1929r. Aktualnie  tu jest Muzeum Poczty.

Gmach Muzeum Poczty

Przejechaliśmy  obok rotundy z Panoramą Racławicką. Podziwialiśmy kościół świętego Maurycego i klasztor Ojców Bonifatrów. Z oddali mignęła nam Wieża Ciśnień oraz Hydropolis.

Przejechaliśmy po Moście Grunwaldzkim wcześniej nosił nazwę Cesarski. Został wzniesiony w 1910 r. Dziś jest to największy most wiszący w Polsce. Jego długość wynosi 112,5 m, szerokość 18 m, a wysokość – 20 m. Przyjechaliśmy wzdłuż Manhattanu tak zwane klozetowe budynki.

Widok z Mostu Grunwaldzkiego.

Kolejnym etapem naszej podróży był most Zwierzyniecki dawniej był to most paszportowy.

I tak dotarliśmy Parku  Szczytnickiego.  Były to dawne tereny łowieckie o powierzchni 125 hektarów.

Następnie dotarliśmy do ZOO.  ZOO powstawało w 1865.

Wejście do ZOO

Naprzeciw niego znajduje się Iglicą, która ma wysokość 91 m i waży 44 tony. Obok iglicy znajduje się Hala Stulecia.  Przez długi okres była to budowla z najwyższą kopułą świata.  Może pomieścić 1000 osób, odbywają się tu koncerty spotkania i różne imprezy.  Hala Stulecia jest wpisana do najpiękniejszych miejsc na świecie UNESCO.

Hala Stulecia.

Przejeżdżając przez Most Pokoju podziwialiśmy panoramę Ostrowa Tumskiego. Minęliśmy dawne Muzeum Narodowe z XIX wieku, byłą siedzibę NSDAP aktualnie znajduje się tu Urząd Wojewódzki.

Restauracja na Wodzie

Po drodze minęliśmy również Ogród Botaniczny. Wodospady, jeziora oraz Seminarium Duchowne.

Zwiedziliśmy Ostrów Tumski ze statkiem restauracją na wodzie. Podziwialiśmy Muzeum Przyrody w którym znajdują się skamieniałe  jajo dinozaura oraz  szkielety  okresu zlodowacenia. Kolejnym naszym etapy podróży była Wyspa Słodowa i Most Uniwersytecki o długości 172 m. Podziwialiśmy Wieże widokową zwaną Wieża Matematyczna lub Astronomiczną (było tu kiedyś obserwatorium astronomiczne) Uniwersytetu Wrocławskiego przez którą przechodzi 17 południk. Przyjechaliśmy obok dawnego spichlerza aktualnie Muzeum Historii.

W trakcie tej 2 godzinnej przejażdżki podziwialiśmy jeszcze wiele innych atrakcji Wrocławia. Wszystkie te piękne widoki przekonały nas , że Wrocław jest jednym z najpiękniejszych miast Polski.

Wycieczkę oczywiści zakończyliśmy ciepłym posiłkiem w pobliskiej pizzerii.

Zasłużony odpoczynek i co nieco do zjedzenia.

Dzięki naszym sponsorom mogliśmy być na tak wspaniałej wycieczce.

13 września 2022 wtorek Spotkanie w RWS Podzamcze

Spotkanie z Panią Jadwigą Wąsik z MOPS Wałbrzych

6 września 2022

wycieczka do Ząbkowic Śląskich i Kamieńca Ząbkowickiego.

Dzięki naszym sponsorom mogliśmy się udać w urokliwą podróż  poznając  tajemnice Frankensteina oraz historie Marianny Orańskiej.

Frankenstein to nie tylko postać z powieści Mary Shelley, ale również miasto leżące na Dolnym Śląsku. Do II wojny światowej Ząbkowice Śląskie nazywane było „Frankenstein”. Jest to to miasto pełne atrakcji i mrocznych historii.

Na podstawie historii z początku XVII wieku paktowania z diabłem grabarzy z miasta Frankenstein Mary Shelley napisała książkę o doktorze Victorze Frankensteinie i stworzonym przez niego monstrum. W Izbie Pamiątek Regionalnych i laboratorium Frankensteina mogliśmy zanurzyć się w tę przerażającą historie i stać świadkami procesu grabarzy oraz poznać kulisy powstania książki Mary Shelley. Przeżyliśmy chwile grozy gdy stanęliśmy oko w oko z Frankensteinem.

Następnie udaliśmy się do ruin zamku, gdzie wysłuchaliśmy historie wojen które rujnowały Ząbkowice.

Zwiedzaliśmy również cerkiew

Kościół (cerkiew) pw. Świętego Jerzego

Ufundowany w 1319 r. budynek służył pierwotnie bożogrobcom – Zakonowi Rycerskiemu Grobu Bożego w Jerozolimie. Działał w nim szpital i przytułek, który utrzymywał ok. 20 osób.

Na koniec część osób które były najsprawniejsze weszła na Krzywą Wieżę najbardziej rozpoznawalną wizytówką Ząbkowic skąd mogła podziwiać przepiękna panoramę.

Po wyczerpującym zwiedzaniu udaliśmy się na posiłek.

Kolejny punkt naszej trasy to Kamieniec Ząbkowicki tutaj zapoznaliśmy się z historią Marianny Orańskiej  skandalistki, dobrodziejki – Wilhelmina Fryderyka Luiza Charlotta Marianna von Nassau-Oranien, tak brzmiało jej pełne imię i rodowe nazwisko).  Księżna, która wbrew etykiecie wybrała miłość, wywołując międzynarodowy skandal.

Zanim jednak jej ojciec został władcą, rodzina doświadczyła trudnego życia.  Sytuacja się poprawiła po przegranej  Napoleona pod Lipskiem..

Życie na dworze pruskim bardzo rozczarowało Mariannę. I gdy odziedziczyła po matce śląskie dobra opuściła z mężem Berlin, wybierając na swą nową siedzibę Kamieniec Ząbkowicki, w którym zleciła budowę wspaniałej romantycznej rezydencji, wzorowanej na angielskich i szkockich zamkach, do dziś widocznej na wzgórzu powyżej tej miejscowości. Była to jedna z najwspanialszych neogotyckich rezydencji w Europie Środkowej. W 1945 r. został ograbiony i zdewastowany przez żołnierzy radzieckich. Kilka miesięcy później zniszczenia dokończył pożar. Aktualnie Pałac jest odbudowywany.

Marianna Orańska przyczyniła się do rozwoju regionu który pokochała  bardzo dbała o ludzi. Królewna zwana w tamtych czasach „Dobrą Panią”, stworzyła dla wielu ludzi możliwości pracy i zarobkowania. Budowała też drogi i pomagała ubogim.

Wciąż możemy podziwiać jej dzieła. Przypomina o tym m.in. szlak turystyczny jej imienia. Na jego trasie napotkamy atrakcje kulturalne oraz przyrodnicze.

Marianna Orańska była bajecznie bogata, ale jej życie prywatne nie było usłane różami, jako 20-latka została wydana za mąż. Związek jednak nie był szczęśliwy.  Uzyskanie rozwodu, o który wystąpiła, nie było proste, a z powodu skandalu obyczajowego mąż uniemożliwił widywanie dzieci.

Historia Marianny Orańskiej w radiu

Wyjazd na wycieczkę możliwy dzięki sponsorom:

• Fundusz Regionu Wałbrzyskiego
  • Gmina WAŁBRZYCH Miasto na prawach Powiatu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób niepełnosprawnych

31 sierpnia 2022 wtorek 13:30 Ognisko

Ognisko Warsztaty Terapii

27 sierpnia 2022

Koncert w Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu

W dniu 27-08-2022 dzięki naszym sponsorom mogliśmy spędzić miły wieczór słuchając Koncertu Symfonicznego- „Wielka Lista Przebojów” w wykonaniu Orkiestry Filharmonii Sudeckiej w Wałbrzychu.

W programie były utwory:

Trudno nie wierzyć w nic, Moon over Burbon Street, Walc embarras, Rosemary’s baby, Againts all odds, Summertime, Mamma mia, Over the rainbow, Moon river, The shadow of your smile, Raindrops, I will survive, The beauty and the beast, Can you feel the love tonight, Walking on broken glass, Let it go, On my own, Będziesz moją panią, Bądź moim natchnieniem

dyrygent: Bartosz Żurakowski

soliści:

Tomasz Krezymon – kompozytor, fortepian

Kacper Kuszewski – śpiew

Izabela Buchowska – wiolonczela

Paweł Bomert – gitara basowa

Zadanie współfinasowane przez Gminę WAŁBRZYCH Miasto na prawach Powiatu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób niepełnosprawnych

Zadanie współfinasowane FRW Wałbrzych https://frw.pl/wp…/uploads/2019/11/cropped-logotype.png

16 sierpnia 2022 wtorek Spotkanie w RWS Podzamcze

02 sierpnia 2022 wtorek 13:30 Ognisko

19 lipca 2022 wtorek 11:00 Spotkanie w RWS Podzamcze

21 czerwca 2022 wtorek 11:00 Spotkanie w RWS Podzamcze

1. Informacja na temat wniosków o dofinasowanie .

Nowy kosztorys na 10 000 dofinasowania

Lp.Rodzaj kosztów i sposób ich kalkulacjiuwagi
1.Zad 1 Wycieczki po Wałbrzychu
1.2Wycieczki po wałbrzychu bilety wstępu: Stara Kopalnia 20x20zł
2.Zad 2. Wyjazdy rekreacyjne
2.1Legnickie Pola Warmątowice Sienkiewiczowskie StrzegomLEGNICKIE Pole bilet 4 zł (śr.- nd 11-17) muzeum 10zł
2.2Ząbkowice Kamieniec Ząbkowicki12 zł, a ulgowy 8 zł. Wejście odbywa się z przewodnikiem.
Dostępne są też bilety łączone: na Krzywą Wieżę, do Dworu Kauffunga (Izba Pamiątek Regionalnych) i do ruin zamku: za odpowiednio 35 zł i 25 zł (normalny
2.2Autokar + ubezpieczenie1200 autokar  ubezpieczenie x 2
2.32 x Posiłek 23os*50zł/ lub ognisko
3.zad 3. Koncerty Wałbrzych Wrocław
3.1 Wyjście na 1 koncerty i spektakle teatralne – bilety 1x25os x 130zł
3.2 spektakle teatralne koncerty – bilety 2x25os x50
4.Zad 4. Ogniska integracyjne
4.1 Trzy ogniska integracyjno-rekreacyjne – poczęstunek art. Spoz. Art.  Przem. Do ogniska /grilla 3x 250zł
5.Zad 5. Spotkania Itegracyjno-Świąteczne
5.1Zad. 5. Spotkanie opłatkowe –podsumowanie projektu , występ kabaretu ,koszt poczęstunku dla członków i opiekunów 1x 35 os x 100zł
6.ZAD 6. Paczki Świąteczne
6.1Zad 6. Wizyta Mikołaja wolontariusze z kabaretu, paczki świąteczne dla czlonków stowarzyszenia nie wychodzących z domu 8 osób 8 * 100zł
  • Składki członkowskie.

1 czerwca 2022 Spotkanie RWS Podzamcze

Dostaliśmy dofinansowanie na naszą działalność. Wkrótce podamy plany na najbliższe miesiące